Ok....

Egentligen ska jag väga mig och ta jämförelsefoton idag. Men det kommer jag inte göra, det är ren självbevarelsedrift....... Faktiskt. Igår.. Igår, igår, igår åt jag mer kolhydrater än jag sammantaget ätit under tre veckor. Makaroner, smörgås, glass.. Jag var hos min moster... Så jag vet att jag har gått upp till idag (vatten) och jag vet att jag är svullen (vatten). Därför tänker jag vänta med att väga mig och fota, tills vattnet gått ur kroppen.
För ser jag ett plus, då vill jag bara lägga av. Och det vill jag inte göra, så... jag bara väntar tills nästa vecka. Låtsas som att det inte är fredag idag..

Kommentarer
Postat av: Bort med kg

Ska bli spännande att se hur mycket du gått ner...

Du är duktig!

2008-05-29 @ 14:31:05
URL: http://bortmedkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0