Mår skit, psykiskt

Idag har jag känt mig äcklig. Smutsig. Vidrig. Tjock. Ful. Allt på en gång. Jag vet inte varför. Jag har ätit okej. Alla procentsatser korrekta, inte överskridit kolhydratskvoten. Ligger på minus där, och det är bara bra. Har rört mig för lite, kanske är det. Fast jag vet inte, har inte rört mig mindre än andra dagar. Kan bero på det ändå. Imorgon är det jag som börjar dagen på crosstrainern för att sedan slänga mig på golvet och göra situps och annan skit med Blossom. Och ta promenader under dagen.

Äcklig i alla fall.

Kanske kan det bero på att jag åt "pizza"? Synen av pizza kanske gjorde mig så här kritisk mot mig själv, även om det är en helt godkänd variant. Mindre än 3 gram kolhydrater per portion. Helt godkänt. Men det ser ut som pizza, smakar lite som pizza. Smält ost. Kan bero på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0