Avslutning på helgen

Ja, helgen har varit ganska jobbig med mycket sug. Kanske beror det på att jag ökade kolhydratsintaget, kanske beror det på att jag är van vid att ha en cola bredvid mig på helgerna. Kanske var det en blandning. Huvudsaken är att jag inte föll för frestelserna, jag åt bara den mat jag hade planerat att äta, jag drack bara vatten, jag lyxade till det med naturellt bubbelvatten på lördagkvällen.
Helgen har gått bra, med andra ord.

Imorgon är det tillbaks till 5% kolhydrater, 20% protein, 75% fett.

Ska även se till att träna lite mer kommande vecka, även om det inte ska behövas enligt LCHF ;-). Det är skönt att träna och min ork börjar komma tillbaks, så nu är det verkligen tillfälle att ta tag i det där igen.
Fler och längre promenader, och så en och annan dejt med Blossom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0